کسی را دوست می دارم...!
DENIS
زندگي زيباست اي زيبا پسند

...

 به برگ گل نوشتم من... که او را دوست می دارم...
 
 ولی افسوس او برگ گل را به زلف کودکی آویخت تا او را بخنداند!!!
 
به مهتاب گفتم ای مهتاب...   سر راهت به کوی او سلام من رسان و گو
 
        که او را دوست می دارم....
 
     ولی افسوس ... یکی ابر سیه آمد ز ره 
 
   روی ماه تابان را بپوشانید...
 
صبا را دیدم و گفتم... صبا دستم به دامانت... بگو از من به دلدارم...
 
   که او را دوست می دارم....
 
ولی افسوس ... ز ابر تیره برقی جست و قاصد را میان ره بسوزانید...
 
کنون وا مانده از هرجا......دگر با خود کنم نجوا... 
 
 یکی را دوست می دارم...
 
   ولی افسوس ...
 
   او هرگز نمی داند...!
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط Parsa

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 150
بازدید کل : 56735
تعداد مطالب : 44
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->